Nederlands - Français
logo
Bezoek ons op facebook

ALFAPARF

Bedrijfsprofiel

Het succes van het in Italië opgerichte ALFAPARF GROUP is het resultaat van een typisch Italiaanse stijl die hand in hand gaat met creativiteit, aandacht voor de nieuwste internationale trends, wetenschappelijk onderzoek, innovatie en hoogwaardige producten en diensten. Het is het Italiaanse succesverhaal van een klein bedrijfje dat is uitgegroeid tot één van de belangrijkste Italiaanse multinationals in de cosmeticabranche.
ALFAPARF GROUP ontwikkelt en onderhoudt professionele betrekkingen en partnerships en dankt haar groei aan de samenwerking met beauty professionals en kappers. Wij streven ernaar om onze partners meerwaarde te bieden, hen de beste beauty producten te leveren en hun professionele vaardigheden te verbeteren. Dát is onze missie.
 
Roberto Franchina (ALFAPARF GROUP President en oprichter)

ALFAPARF MILANO, marktleider in de professionele kappersbranche, is het hoofdmerk van ALFAPARF GROUP, een Italiaanse cosmeticamultinational die beauty producten en verzorgingsproducten voor haar en lichaam ontwikkelt.

ALFAPARF GROUP is één van de eerste cosmeticabedrijven ter wereld met Italiaans kapitaal en eigenaar van een aantal toonaangevende inter- nationale merken: ALFAPARF MILANO en YELLOW (PROFESSIONELE HAARVERZORGING); DIBI, DIBI CENTER, BECOS, BECOS CLUB, FISIOSPHERE en TeN (PROFESSIONELE HUIDVERZORGING); BEAUTY & BUSINESS (het merk voor producten van derden). Daarnaast is de groep branchepartner van een aantal van  ìs werelds grootste cosmeticabedrijven.

De producten en diensten zijn het resultaat van research, samenwerking met internationale hairstylisten en beauty centra, technologische knowhow en verregaande kennis van de markt en van de professionele behoeften van onze klanten.

Het management richt zich op de voortdurende verbetering van kwaliteitsnormen en kenmerkt zich door flexibiliteit, zodat snel kan worden ingespeeld op ontwikkelingen op de markt en op de voortdurend veranderende vraag van klanten.

ALFAPARF MILANO haalt haar inspiratie uit de creativiteit van mode- en designhoofdstad Milaan en blinkt uit in Italiaanse stijl, geraffineerde perfectie en een gedetailleerde verzorging.

ALFAPARF MILANO bezit het vermogen om te luisteren naar haar partners en werkt samen met hairstylisten van verschillende culturen en nationaliteiten: alleen op deze manier kunnen wij de beste oplossingen leveren en inspelen op de voortdurend veranderende vraag naar beauty- en wellness-producten.

Onderzoekers, vertegenwoordigers, technische trainers en managers van ALFAPARF MILANO werken vol trots en passie samen met kappers om hen op alle professionele vlakken te ondersteunen.

WAT BIEDT ALFAPARF MILANO? 

INNOVATIE en KWALITEIT
Hoogwaardig en vooruitstrevend wetenschappelijk onderzoek en ISO 9001-gecertificeerde kwaliteitsnormen voor ontwikkeling en productieprocessen staan garant voor 100% betrouwbare, hoogwaardige producten, die professionals meerwaarde bieden en hun activiteiten ondersteunen.

COUTURE-INSPIRATIE
ALFAPARF MILANO geeft een preview van de nieuwste internationale beauty trends en biedt kappers inspiratie en creativiteit door hen te wijzen op de belangrijkste trends op het gebied van mode, design, interieur, fotografie en architectuur.

EDUCATIE
De educatieve programma ìs van ALFAPARF MILANO bieden professionals de mogelijkheid om de toegepaste technieken en het gebruik van professionele producten te verbeteren, aangeboren creatief talent te stimuleren en ondernemingszin en leidinggevende capaciteiten te ontwikkelen.

^ Scroll to Top
Intercap | Weg Naar As 3 | 3600 Genk | België | T:089/304510 | M:0476/553752 | F:089/364138 - info@intercap.be created by w-groep